Jump to Navigation

 

 

دبیرخانه

 

دبیرخانه مسئولیت دریافت، ثبت، تفكیك و توزیع مراسلات و مكاتبات وارده و صادره و امانات پستی را بر عهده دارد.

شرح وظايف دبيرخانه

۱- دریافت، ثبت، تفكیك و توزیع نامه های وارده و صادره و امانات پستی.

۲- تهیه پیش نویس های لازم، انجام امور تحریرات و بایگانی مكاتبات و اسناد، بر حسب موضوع و در صورت لزوم نامه های سازمان.

۳- دریافت و ابلاغ دستورالعملها و بخشنامه‌ها و دعوتنامه‌های واصله به واحدهای ذیربط جهت اجرای كامل مفاد آنها.

۴- آموزش امور مربوط به بایگانی واحدهایی كه بایگانی مستقل یا فرعی دارند در صورت نیاز واحد مربوط.

۵- ایجاد ارتباط و هماهنگی با مسئول امور اداری و یا منشی دانشكده‌ها و تعیین كد نامه نگاری واحدها.   

 



Introduction | by Dr. Radut