Jump to Navigation

 

 

کارگزینی

  کارگزینی اداری

مجموعه وظایف کارگزینی به صورت دسته بندی شده به شرح زیر می باشد:

  • نظارت بر انجام کلیه امور استخدامی از قبیل انتصابات ، ترفیع ، ارتقاء ، گروه  ،افزایش سنوات ، مرخصی ها ، ماموریت ها ، بازنشستگی ، کارافتادگی ، بازخرید و اخراج و استعفا کارکنان
  • تهیه گزارشات لازم در زمینه کلیه امور پرسنلی
  • نظارت بر تهیه و تنظیم حق کارائی افراد مشمول و اعلام آن به مدیریت
  • کنترل محاسبه عیدی کارکنان رسمی ، قراردادی، ساعتی شاغل و رفع اشکال مراکز تابعه در این زمینه
  • انجام کلیه امور مربوطه به تمدید قراردادهای استخدامی و پایان قرارداد
  • نظارت بر انجام امور مربوط به بیمه کارکنان اعم از بیمه عمر ، مازاد درمان ، بیکاری و غیره
  • نظارت بر تهیه لیست و محاسبه ساعات ورود و خروج ، اضافه کاری ، و کسر کار اعضای غیرهیأت علمی و تغییرات ماهانه
  • کنترل اقدام مأموریت کارکنان و محاسبه فوق العاده مأموریت با توجه به مقررات و تغییرات مصوب
  • نظارت بر امور مربوط  به کمک های غیر نقدی و کمک عائله مندی و سایر کمک ها به کارکنان مشمول با رعایت مقررات مربوطه

شرح وظايف دفتر كارگزيني

-  پاسخگويي به سؤالات ارباب رجوع

-  تنظيم وقت ملاقات ارباب رجوع با رئيس كارگزيني

-  پاسخگويي به تلفن­ هاي دفتر

-  هماهنگي لازم جهت تنظيم وقت جلسات

-  ثبت نامه هاي وارده در اتوماسیون

-  ارسال نامه­ هاي صادره به قسمتهاي داخل و خارج از دانشگاه

-  مهر و امضاء نامه­ هاي ارسالي

-  تايپ و مطابقت كليه نامه­ هاي اداره كارگزيني

 

شرح  وظايف كارگزيني اعضاء هيئت علمي

-  انجام امور مربوط به تشكيل و تكميل پرونده استخدامي اعضاء، شامل دريافت مجوز استخدام، دريافت مدارك لازم، صدور معرفي نامه­ هاي موردنياز، دريافت پاسخ تست عدم اعتياد و گواهي عدم سوء پيشينه، تكميل پرونده گزينشي وارسال به دفتر گزينش استاد دانشگاه، صدور حكم استخدامي پس از تكميل پرونده و نيز اخذ جوابيه گزينش

- انجام امور مربوط به ترفيع پايه ساليانه اعضاء شامل : آماده­ سازي وارسال فرم ارزيابي فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي و اجرايي دوماه قبل از موعد ترفيع، دريافت مصوبات كميته ترفيعات دانشگاه، صدور حكم ترفيع و توزيع آن پس از مهر وامضاء رياست محترم دانشگاه

- انجام امور مربوط به عضويت داوطلبان استفاده از طرح انجام خدمت دوره ضرورت در دانشگاه شامل: دريافت موافقت شوراي استخدام، دريافت مدارك تخصصي، تكميل وارسال پرونده گزينش، ارسال مدارك افراد به وزارت متبوع جهت صدور مجوز اخذ تعهد محضري از داوطلب، انعقاد قرارداد با داوطلبان پس از وصول مجوزهاي لازم

- انجام كليه امور مربوط به صدور انواع احكام كارگزيني اعضاء، مانند : احكام تغيير ضريب حقوق، مأموريت تحصيلي، فرصت مطالعاتي، مرخصي بدون حقوق، تغيير عائله و اولاد، ارتقاء مرتبه

- انجام مكاتبات اداري لازم با مراكز داخل و همچنين خارج از دانشگاه و پيگيري لازم تا حصول نتيجه و نيز پاسخگويي به مكاتبات وارده هماهنگي مقام مافوق

- انجام مكاتبات مورد نياز با وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري جهت اخذ مجوزهاي لازم و نيز ارائه گزارشات و پاسخگويي به مكاتبات  ارسالي از سوي آن وزارت

- هماهنگي با ساير واحدهاي دانشگاه جهت اخذ اطلاعات و يا ارسال آمار و گزارشات مورد نياز ايشان پس از موافقت مقام مافوق

- دريافت آئين­ نامه، مقررات و دستور العمل­هاي ارسال از سوي وزارت متبوع و مطالعه دقيق به منظور بهره ­برداري صحيح در انجام امور

 



Introduction | by Dr. Radut